perjantai 18. syyskuuta 2009

KukaMitäMistä?!







Heipä hei!  Pitkähkön pohtimisen jälkeen Laura ja Hanna, joista jälkimmäinen olen minä, saivat aikaiseksi YHTEISEN BLOGIN! Halusimme perustaa blogin, jossa voimme purkaa ajatuksiamme ja ideoitamme tyylistä, muodista ja elämästä. Koska mielipiteemme ovat niin järjettömän tärkeitä ja kaiken kaikkiaan loistavia, koimme että ne menevät täysin hukkaan höpöteltyinä koulun ruokalassa. Kröhöm.

No kukapa minä olen? Olen kohta 24 täyttävä naisenalku Jyväskylästä, jossa asun, elän, opiskelen vaatetusalaa ja työskentelen myyjänä vaateliikkeessä. Rakastan pukeutumisleikkejä, herkuttelua, hyvää musiikkia sekä lauantai-iltoja. Sekä tietenkin shoppailua, olipa kyse sitten vaatekaupasta, kirpputorista tai halpahallista. Löytö on aina löytö, sanon minä!






Jakku: Kirpputori
T-paita: Spirit Store
Huivi: H&M
Tekonahkaleggingsit: Gina Tricot
Laukku: Urban Outfitters
Paljettikengät: Spirit Store
Rannekorut: Kirpputori / H&M



-Hanna-


Ei kommentteja: